Zorggroep Tuinzigt

Bent u cliënt bij ons en heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens?

Uiteraard proberen wij u de juiste zorg te leveren. Als u als cliënt ontevreden bent, dan horen wij het graag zo snel en volledig mogelijk. Bespreek het dan met onze medewerkers. Vindt u dit moeilijk en bespreekt u het liever in vertrouwen, dan kunt u naar een van onze vertrouwenspersonen gaan.

Is uw klacht nog niet goed opgelost?

Als u na deze gesprekken nog altijd het gevoel heeft dat uw klacht niet goed is opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris Traghetto. Deze klachtenfunctionaris is onafhankelijk en zal samen met u de klacht proberen op te lossen.

Als het in samenwerking met Traghetto nog altijd niet is opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie voor de Zorg (de contactgegevens en procedure vindt u op de site van De Geschillencommissie Zorg). Zorggroep Tuinzicht is hiervoor aangesloten bij die geschillencommissie.

Voor meer informatie met betrekking tot onze klachtenregeling kunt u een email sturen naar info@zorggroeptuinzigt.nl.

Contact

Meer informatie opvragen of een afspraak maken?

Neem vrijblijvend contact met ons op door op de knop hiernaast te klikken en ons contactformulier in te vullen!
Contact